duminică, martie 06, 2011

Nonsensuri

- (cu entuziasm) Şi? Ce faci de 8 martie?
- Merg la dentist.

***

- Cum adica acizi graşi? Ce au de sunt graşi? Au scăpat la gogoşi noaptea şi sunt mai rotunzi?
- Păi ce, amandinele conţin migdale?

***

- Mâine spăl maşina.
- Păi o să ningă.
- Tocmai. Să nu mă ningă peste noroi.

14 răspunsuri:

Anonim spunea...

=))=)) genial, asa am facut eu in week-endul asta

Anonim spunea...

iti scriu ca sa-ti spun ca te socotesc vinovata ca ieri si azi am pierdut ore citind aproape tot ce-ai postat de-a lungul timpului!si mi-a placut ! si mai astept alte postari ! :D

Anonim spunea...

PS:eu,al 2-lea anonim sunt altul decat primul :)

innuenda spunea...

Pe primul și al treilea nonsens îl pot pătrunde. Dar ăla de la mijloc m-a dovedit! WTF?!? :))

(...una care preferă sensurile!)

comic spunea...

funy..

Mihai spunea...

Daca in cea cu masina si zapadat inlocuiesc cu ploaie, pot sa spun ca in 80% din cazuri mi se intampla. Daca e vreodata seceta imi ziceti mie sa spal masina si a 2-a zi garantat ploua.

Anonim spunea...

Salut! Facem schimb de link? Site-ul meu este: http://biletulzileifotbal.blogspot.com/ si imi poti scrie la adresa: walmie6@yahoo.com. Merci. :D
Biletul zilei fotbal
Daca vrei schimb trimite-mi pe email codul html pt site-ul tau.

Angelica Bucatas spunea...

http://ladyscosmetice-afacereata.blogspot.com/
Blog cu de toate pentru fete )

Robert spunea...

haha tare

Dragos spunea...

Imi place , ai talent omule!Prin asta ti-ai mai castigat un cititor, bafta si la cat mai multe articole!

beautyroom spunea...

Buna,

Funland UNIREA si BEAUTYROOM.ro te invita sa participi la campionatul de
biliard al blogerilor. Vezi detaliile de inscriere aici:

http://www.beautyroom.ro/articole/timp-liber/funland-campionat-de-biliard-pentru-blogeri_51

De retinut:
- participarea este GRATUITA;
- daca nu te pasioneaza biliardul poti sustine un prieten cu
blogul/site-ul tau
- TOTI participantii primesc PREMII (primele 4 locuri primesc premii
consistente);
- trebuie sa te inscrii pana pe 23 octombrie;
- Va fi DISTRACTIE MAXIMA toata saptamana la Funland, asa ca veniti sa
participati sau sa sustineti prietenii care participa!
- poti participa cu inca 4 prieteni

Premii oferite de Nuxe si Himalaya.

Hai sa ne distram!

PS: Primesti aceasta invitatie sub forma de comentariu pentru ca nu am gasit adresa de email. Ne cerem scuze!

Sexy Girls spunea...

bancuri ? :)

Anonim spunea...

Hi there to all, the contents present at this site are really remarkable for people experience, well,
keep up the good work fellows.

my blog ... diet plans

Anonim spunea...

buy celebrex soft bloghoster Nice question